jeremy jeremy
119
BLOG

List Premiera Jarosława Kaczyńskiego do Komitetu Poparcia

jeremy jeremy Polityka Obserwuj notkę 2

 

 

Szanowni Państwo,

Poniżej zamieszczam treść listu od Premiera, dr nauk prawnych Jarosława Kaczyńskiego, prezesa Prawa i Sprawiedliwości, skierowany imiennie do członków Trójmiejskiego Społecznego Komitetu Poparcia Jarosława Kaczyńskiego na Urząd Prezydenta Rzeczpospolitej. Wręczenie podziękowań odbyło się na spotkaniu Komitetu w dniu 16-go września w Gdyni.

........................................................................................................................................................................................................

Jarosław Kaczyński

Warszawa, 4 lipca 2010 roku

W.P. Dr Beata Kuna

Gdański Społeczny Komitet Poparcia

Jarosława Kaczyńskiego

                                                                                   

Szanowni Państwo,

 

Z całego serca pragnę Państwu podziękować za poparcie udzielone mi podczas wyborów prezydenckich. Za Państwa pośrednictwem zwracam się również do wszystkich, którzy oddali na mnie swój głos, z wdzięcznością i wyrazami szacunku.

Było dla mnie zaszczytem uzyskanie wsparcia osób wybitnych, o wielkiej wrażliwości społecznej, patriotów zaangażowanych w sprawy naszej Ojczyzny. Przystąpienie do Społecznych Komitetów Poparcia traktowałem jako wyraz takiej postawy. To również dzięki Państwu prawie 8 milionów wyborców opowiedziało się za moją, naszą wizją Polski. Państwa postawa stała się lekcją dojrzałego, zaangażowanego patrio­tyzmu. Będziemy ją powtarzać, wymaga to pracy i cierpliwości.

Moje słowa skierowane do młodych ludzi na początku kampanii wyborczej dziś nadal są aktualne - Polska ma Prawo do marzeń. Do marzeń o tym, że będzie silna, licząca się w świecie, sprawiedliwa i dumna.

Nadal podzielamy to przekonanie i tę wizję, bo Polska zawsze jest najważniejsza.

Z poważaniem i życzeniami pomyślności dla Państwa
oraz dla wszystkich osób Państwu bliskich,

Jarosław Kaczyński

 

jeremy
O mnie jeremy

Pozwolę sobie tu zamieścić treść listu, który przesłałam do członków Trójmiejskiego Komitetu Poparcia Jarosława Kaczyńskiego. ,,Szanowni Państwo Winna jestem Państwu wytłumaczenie, skąd biorę siły na te wszystkie działania. Do 10 kwietnia moje życie upływało w miarę normalnie. Wychowywałam dzieci, miałam swoje zajęcia i obowiązki. 10 Kwietnia nastąpiła zmiana. Chyba poczułam lęk i zagrożenie, i ogarnęła mnie świadomość, że Polski może nie być. Wielki przyjaciel mojej rodziny, naukowiec, człowiek nie ulegający łatwo emocjom do katastrofy smoleńskiej początkowo odnosił się z dystansem, czekał na wyniki badań komisji. Zakładał raczej wypadek niż każde inne wydarzenie spowodowane przy działaniach osób zewnętrznych. Trzy tygodnie po katastrofie zobaczył Panią Annę Walentynowicz, która powiedziała ,,MY ZGINĘLIŚMY, A WY NIC NIE ROBICIE''. Stąd czerpię siły :) Przyjaciel mój uznał, że powinien się z Państwem tym podzielić. Słowa te nie były skierowane tylko do niego. Robi to przeze mnie:)''

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka