jeremy jeremy
19
BLOG

Tu 3RP

jeremy jeremy Polityka Obserwuj notkę 6

 

Szanowni Państwo

Przyznaję, że pomysł zaproszenia do Gdańska Pana profesora  Zdzisława Krasnodębskiego oraz Pani doktor Barbary Fedyszak- Radziejowskiej, Jana Pospieszalskieog, nie jest moim autorskim pomysłem. Bardzo często zaglądam na blog Free Your Mind (salon24). Właśnie FYM zasugerował mi w liście, ,, że w tej kampanii powinni się pojawić znowu dr Fedyszak-Radziejowska, prof. Krasnodębski i J. Pospieszalski’’. Znając wypowiedzi Tej Wspaniałej Trójki już wcześniej, uznałam to za wspaniały pomysł. (FYM miał rację, prawda? :)))

Na stronie Polis zamieszczony jest post autorstwa FYM’a zatytułowany Tu – 3RP. Bardzo długo byłam a właściwie nadal jestem pod jego wrażeniem. Rozmawiałam o tym tekście z kilkoma osobami. Postulowałam za FYM’em pomysł powstania Podziemnego Państwa Polskiego. Ktoś mi odpowiedział, że nie wyobraża sobie powstanie takiej struktury w demokratycznym państwie.

I tu właśnie pojawia się problem:

1.Czy w Polsce mamy

,,kryzys demokracji’’ jak twierdzi dr Fedyszak –Radziejowska (http://www.se.pl/wydarzenia/opinie/panstwo-ograniczono-do-roli-nocnego-stroza_141989.html),

,,Tupolewa z postsowieckim sprzętem’’ wg prof. Krasnodębskiego (http://www.rp.pl/artykul/61991,472639_Krasnodebski__III_RP__jak_tupolew.html)

czy ,,neokomunizm’’ zgodnie ze słowami FYM’a? (http://www.polis2008.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=719:tu-3-rp&catid=274:dzielnica-publicystow&Itemid=303)

 

Pozwolę sobie przypomnieć słowa śp. Lecha Kaczyńskiego z wywiadu przeprowadzonego przez Andrzeja Nowaka w 2006 roku:

A. N. Czy – i jak – możemy znaleźć w tej perspektywie wspólny język z Rosją?

L.K. Rosja po prostu powinna przyjąć do wiadomości fakt, że skończył się blisko trzystuletni okres (z małymi przerwami) jej dominacji nad Polską. Istnieją dwa państwa, całkowicie od siebie niezależne, o różnych potencjałach, ale niepodległe- i dlatego gotowe z obu stron do równoprawnego traktowania.

A. N. I tego pozwolę sobie na koniec tej rozmowy życzyć: żeby ten fakt, ten stan rzeczy był w s ostatnim dniu urzędowania Pana Prezydenta jeszcze bardziej niż dzisiaj jasny, niepodważalny i uznany, tak przez naszych wschodnich, jak i zachodnich partnerów.

Niestety życzenia Andrzeja Nowaka nie spełniły się. Jest wręcz odwrotnie. Można się w świetle wydarzeń smoleńskich zapytać za FYM’em,

2. czy stanowią one ,,manifestację siły rekonstruującego się systemu terroru’’ czy stanowią one manifestację ,,neokomunizmu’’ w Polsce.

 

3. Czy istnieje sens i czy możliwe by było powstanie POLSKIEGO PAŃSTWA PODZIEMNEGO w odpowiedzi na ANTYPOLSKIE PAŃSTWO NAZIEMNE- działające na terenie naszego kraju?

 

4. Czy przywołane przez FYM’a słowa Janusza Kurtyki z rozmowy z Józefem Darskim (odnoszące się do IPN a tu ,,do całej naszej państwowości’’ ), że powinniśmy działać tak, jakby Powstanie Warszawskie wygrało- IPN  czyli tu Polskie Państwo Podziemne -musi być instytucją wolnych ludzi i instytucją niepodległego państwa, są dla nas wskazówką?

 

5. Jak zrealizować testament Lecha Kaczyńskiego chcemy Polski tak silnej, jak to tylko możliwe, i wpływowej, jak tylko się da?

 

6. Czy mógłby się udać pomysł stworzenia, nawet jeśli nie ,,alternatywnych’’ ,to po prostu ,,naszych’’, struktur i instytucji, tak by po wyborach prezydenckich i parlamentarnych, owymi ludźmi i instytucjami zapełnić przestrzeń publiczną?

 

7. Może to właśnie jest Ruch 10 Kwietnia, którym jesteśmy nie z nazwy, ale z samej istoty rzeczy?

 

Chłopaki, schodzę do podziemia!..

 

Tadeusz Buraczewski

 

Dziś zajarzyłem - niczym tele-cielec,

przed którym pokłon postmoderna czyni,

w innej orbicie – zderzyć z życiem - życie

-        gdy tu pudrują AIDS, trąd & syfilis.

 

Chłopaki! Wykopałem VIS-a dziadka

i na plamiaki dżinsy już zamieniam

-        cyrkiel, busola - dobra stara mapka...

Chłopaki! Schodzę do podziemia..!

 

Już pokochałem ciemny wokół las

-        przecież dokoła i tak zawsze – ciemno...

potrzeba kilku – zbędność tłuszcz i mas

- do łap giwery i ruszajcie ze mną.

 

Małe podłości drobnym sieczmy śrutem

-        nie to istotą naszej rewolucji

-        skutek pod płotem zdechnie z braku tlenu...

Na cele weźmy – mózgi instytucji..!

 

Za bezcen bezecnicy już oddali

-        cokolwiek warte w Rzeczpospolitej Pomrocznej

-        temu i po to - idzie europotop

a poszedł na dno Titanic – polskich stoczni.

 

Prawda dziś trudna, zeszmacona, brudna

- weźmy biedaczkę zaraz wprost do łaźni

trzeba dziś tory przez nowe pchnąć zwrotnice

- wysadzić mosty zbiorowej wyobraźni!

 

Paragraf knebla już jest na wolne słowo

-        i nim legalnie nas wykończy banda

-        cóż – w gównie można umrzeć – również...

maszt kręgosłupa niechaj dźwiga sztandar.

 

Jak robić wapno z internetnych mózgów?

-        w Google – mnie też grabie wasze nie pochwycą

-        piszcie po murach, górach jak i chmurach...

Dokładnie tam gdzie znajdziesz - T– z kotwicą.

 

 

Chłopaki! Wykopałem VIS-a dziadka

i na plamiaki dżinsy już zamieniam

-        cyrkiel, busola - dobra stara mapka...

Chłopaki! Schodzę do podziemia..!

 

jeremy
O mnie jeremy

Pozwolę sobie tu zamieścić treść listu, który przesłałam do członków Trójmiejskiego Komitetu Poparcia Jarosława Kaczyńskiego. ,,Szanowni Państwo Winna jestem Państwu wytłumaczenie, skąd biorę siły na te wszystkie działania. Do 10 kwietnia moje życie upływało w miarę normalnie. Wychowywałam dzieci, miałam swoje zajęcia i obowiązki. 10 Kwietnia nastąpiła zmiana. Chyba poczułam lęk i zagrożenie, i ogarnęła mnie świadomość, że Polski może nie być. Wielki przyjaciel mojej rodziny, naukowiec, człowiek nie ulegający łatwo emocjom do katastrofy smoleńskiej początkowo odnosił się z dystansem, czekał na wyniki badań komisji. Zakładał raczej wypadek niż każde inne wydarzenie spowodowane przy działaniach osób zewnętrznych. Trzy tygodnie po katastrofie zobaczył Panią Annę Walentynowicz, która powiedziała ,,MY ZGINĘLIŚMY, A WY NIC NIE ROBICIE''. Stąd czerpię siły :) Przyjaciel mój uznał, że powinien się z Państwem tym podzielić. Słowa te nie były skierowane tylko do niego. Robi to przeze mnie:)''

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka